torsdag 25 december 2008

God Jul

Bloggandet skall väl i första hand vara roligt? Kanske samla ett intresse eller specifik information, vädra sina tankar och funderingar. Att blogga för att tjäna pengar är mer en sidoeffekt som kan uppstå.Jag gör det för att det är kul, galet, gillar att använda ord. Vad spelar besöksstatestik för roll? Börjar man bry sig om det så skriver man snart inte om det man vill utan för att man måste. En annan form av blogdöd vill jag påstå.

Med dessa funderingarna över detta med bloggandet vill jag passa på att tacka alla som kommenterat flitigt, tipsat och lärt mig nya saker och synsätt, bjudit på intressanta inlägg om exakt allt möjligt och omöjligt. Jag önskar er en mycket trevlig julhelg med god mat, god dryck, trevligt sällskap och avkoppling. GOD JUL!!

3 kommentarer:

gumman sa...

Håller fullständigt med dig. Önskar dig en God Jul också och att du får ta igen lite i helgen som du kanske missat under julen.

anti sa...

God Jul

Och

Gott Nytt År


På Dig Ochså.

anti sa...

Förstår nu riktigt väl varför det är så lugnt på sidorna idag ni har väl händerna upptagna kan jag troav annat ,godis kanske.
Må som du förtjänar.