torsdag 8 januari 2009

Varför plågar jag mig.

Nu har jag tränat i en vecka exakt, förra måndagen körde jag mitt första pass. Jösses, har varit helt slut varje dag och så ska man cykla hem 2-3 km, ... körde nästan in i ett träd i fredags, jag var så trött.Så här ser mitt nya liv ut: jag ska inte äta onyttigt som godis, glass, chips eller cola, tränar måndag, onsdag och fredag, fredagar är värst för då kör vi ben... och jag har redan nämnt hur min hemväg är... usch :På söndagar simmar jag .Jag trodde jag gjort stora framsteg på bara en vecka, även om det inte märktes på vågen igår... hade bara gått ner 6 hekto enligt den vågen... funderade på att kasta den vågen. Idag tränade vi armar, axlar och rygg... snacka om att jag är öm i dem just nu... och så ska jag simma påsöndag kul... men det är bättre den här veckan, förra veckan hade jag problemet att min högra lunga ville ut genom ryggen och efter varje träning så hade jag så ont att jag knappt kunde andas, Nu gör det inte ont längre, även om jag fortfarande kan känna lungan i ryggen, men jag kan i alla fall andas Fast jag hade noll ork när jag kom hem så jag var lite onyttig och tog en färdigrätt från Findus, Pasta Alfredo och gud så gott det var. Ändå tänker man varför plåga sig och för vem ???? Träningen ska ju vara en njutning.

3 kommentarer:

gumman sa...

Haha.......du är ju för rolig. Du vet väl att muskler väger mer än fett? Fåfäng kanske?

anti sa...

Ja ja,du vet väl att ska man bli(fin)får man lida pin.Vill man bli lite mer än engelsk konfekt så krävs det nog ändå mer, men lycka till vi får väl se om det retar aptiten. Hmm smakar det så kostar det.

Kajsa sa...

Va synd om dej! Varför ska du plåga dej så?