tisdag 17 februari 2009

Lite om mig själv.

Den här listan kopierade jag från Limited Edition, det är många som redan gjort den så jag vet inte vart den kom ifrån från början men jag får svara på frågorna.

Har du...Förnekat förintelsen? Nej.
Följt Skilda världar? Nej.
Sagt nej till ett samlag? Ja.
Snott någons mobiltelefon? Nej aldrig
Varit medvetslös? Ja
Gjort nåt riktigt dumt? Har hänt, yes
Gjort nåt du verkligen ångrar? Absolut
Blivit full på ett släktkalas? Ja
Varit full i skolan? Nej
Blivit portad från en krog? Ja Café Opera.
Varit full på julafton? Har hänt när jag inte jobbar ja.
Varit nykter på nyårsafton när du var över 15 år? Ja .
Slagit sönder en tv? Nej.
Önskat att du var det motsatta könet? Nej.
Fått barn? Ja.
Åkt ambulans? Ja.
Gjort nåt riktigt olagligt? Ja, kört lite fort ibland, parkerar fel och lite sånt oskyldigt.
Fått din mamma att gråta? Har nog hänt ngn gång.
Blivit polisanmäld? Nej.
Slagit ner någon? Ja på karateträning.
Slagit någon blodig? Nej.
Skämts över dina föräldrar? Hände väl när man var i den känsliga åldern.
Skämts över din bästa kompis? Har hänt ngn gång.
Ätit från en papperskorg? Never
Senaste person som...Sov i din säng: Min fru.
Såg dig gråta: Min Familj.
Fick dig att gråta: Ett sorgligt besked.
Du delade en drink med: En kompis
Du gick på bio med: Min äldsta son.
Du gick på stan med: Min yngste son.
Skällde på dig: Skällde? Kom inte ihåg
Skickade ett e-mail till dig: En kompis
-----------------------------------------------------------------------------------
Har du någonsin...Sagt "Jag Älskar Dig" och menat det: Ja
Bråkat med ditt husdjur: Har inget husdjur.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Nej, ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Varit i...
Usa: Ja
Norge: Ja.
Finland: Ja.
Kina: Nej.
Tyskland: Ja
Kanada: Nej
Österrike: Ja S
Spanien: Ja
Afrika: Nej.
Extra stuff...Tar du droger: Nej
Dricker du: Sällan
Vem är din bästa vän/-ner: Min familj, mina syskon, mina/våra vänner.
Vad är du mest rädd för: Att det ska hända min familj eller mina närmaste något.
Vilka kläder sover du i: Inga.
Vem hatar du verkligen: Elaka, falska, lögnaktiga människor som tyvärr finns i min närhet.
Varit kär: Helt klart
Kör du bil: Ja absolut, älskar att köra bil
Har du ett jobb: Ja
Gillar du att ha folk omkring dig: Både ja och nej, ibland är det skönt att vara ensam
Är du ett hälsofreak: Nej det kan man väl inte säga. Jag älskar choklad.
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: Ja.
Är du ensam nu: Nej.
Låt som fastnar i ditt huvud ofta: In the ghetto med Elvis.
Vill du gifta dig: Är redan gift.
Vill du ha barn: Har barn
Favorit...Rum i huset: Matsalen.
Typ av musik: Låtar med groove i, gärna hårdrock från -70 talet.
Månad: Maj-Sept
Sten: Ädelstenar,diamanter.
De senaste 48 timmarna, har du...
Gråtit: Nej.
Köpt någonting: Ny mobil, Nokia 5800.
Varit sjuk: Nej.
Sjungit: Ja



Träffat någon ny: Nej.
Saknat någon: Ja.
Kramat någon: Ja
Kysst någon: Ja
Senaste Låt du hörde: Thin Lizzy: Southbound, underbar låt.
Film du såg: Australia kanonbra.

Drink du köpte: Gotländsk sommarnatt.

Sak du stal: Jag stjäl inte.
Mat du åt: Korvstroganoff.
Gången du åt en 7-Eleven korv: Äter aldrig på 7-Eleven
Festivaler i sommar? Nej
Frisyr? Halvlångt (borde klippa mig).
Fulaste kändisen? Ingen människa är väl ful. Vad är ful? Det är i varje betraktares öga.
Snyggaste kändisen? Cindy Crawford
Vad vill du bli? Jag är nöjd med den jag är.

Planer för idag? Jobba med huset.
Favoritdjur? Ormar
Favoritperson/er? Mina nära.
Har du:Digitalkamera? Ja 3 st.
Telefon på rummet? Ja
Könssjukdom? Nej
Husdjur? Nej.
Bra kompisar? Ja
Haft sex med någon som varit 5 år äldre än dig själv? Ja.
Tar du receptbelagda mediciner? Nej, inte nu iaf
Vem vill du fika med just nu? Har just fikat med min bästa kompis.


Sådär, nu var det avklarat, nu vet ni lite om mig, hahaha. Kopiera den gärna och tala om när ni fyllt i så får jag läsa vad ni är för ena =)



-

3 kommentarer:

gumman sa...

Hej på dig!
Nu har jag fyllt i listan. Kul med såna.

Mita sa...

Den lät ju lite kul, är sjuk så den kan jag sitta med. Nu vet jag ännu mera om dig, ha det bra

Mita sa...

Nu är jag också färdig, kul grej.