onsdag 5 november 2008

Min älskade shotokan dräkt som gett mig så mycket upplevelser och blåmärken, är nu för uppsliten för att fortsätta andvändas inne i dojon. Undrar hur mycket svett som runnit innanför den dräkten under dess 10 åriga livstid som jag nyttjat ca:3500 ggr då shotokan är en av världens mest krävande kampsporter. Annars hemma efter annons på Blocket efter vinterdäck. Handlarna är för dyra att handla av, så måste det sägas att i bland är Blocket fantastiskt, hittade nästan splitternya Goodyear för under tusenlappen för 4 st med fälg!!! Tack Blocket och farbrorn för att du räddade min dag och plånbok. Nu är där ju utrymme för lite annat att handla någon tekniksak, jo det blir banne mig en Ipod touch nu i kväll för pengen som blir kvar.
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Mina sa...

Det tro fan att det är billigt,stulna däck är en jätte stor marknad.Som du just har gynnat!!!

Mita sa...

Ohps, när jag bodde i Stockholm stals mina nya vinterdäck till bilen de var i plastpåse ej uppackade. Man blir helt förtvivlad när man sedan upptäcker sina däck på fälg på blocket för en billig peng till saken hör att bilen var endast 14 dagar gammal och helt nylanserad i Sverige. Försäkringsbolaget blev glada.