fredag 8 maj 2009

Helghälsning

Idag har jag inte suttit många sekunder på min baklykta. Har varit full rulle hela tiden på jobbet. Servat de boende med kaffe och kaka, diskat, dukat, kokat kaffe, mm.Är bra trött i huvudet efter att ha hört samma fråga från en boende minst 50 gånger idag och svarat 50 gånger. Måste dock erkänna att de sista gångerna lät jag inte så glad. Ärligt talat så blir jag provocerad när icke dementa och icke hörselskadade personer inte lyssnar på vad man har svarat, utan tjatar med samma fråga hela tiden! Funderar på om jag reagerar normalt?Just när jag skulle gå hem för dagen, ramlade en boende och det blev smått kaotiskt. Som tur var så var det inte så illa som det såg ut från början.Nu ska jag snart varva ner och njuta av kommande helg. På Tisdag blir det nog en tur till Köpenhamn för kalas hos min kusin. Ska bli roligt.Hoppas ni mår bra alla! Önskar er en fin eftermiddag och kväll! Trevlig helg!

Inga kommentarer: